رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز بزرگترین واحد صادرکننده کاشی و سرامیک کشور در استان تامین شود، تولیدات آن تا ۱۲ میلیون مترمربع افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان در بازدید از واحد صنعتی آپادانا سرام گفت: با پیگیری‌های لازم و رفع نسبی مسائل موجود این شرکت، در سه ماه اخیر تولید آن از ۴۰۰ هزار تن به ۵۰۰ هزار تن در ماه افزایش یافته است و چنانچه اعتبارات مورد نیاز واحد تولیدی تامین شود شاهد رشد تولید تا ۱۲ میلیون مترمربع در سال خواهیم بود که نتیجه آن جذب نیروی اشتغال تا هزار و ۲۰۰ نفراست.

وی اضافه کرد: هزار و ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در آغاز فعالیت این واحد تولیدی اشتغال داشتند که با توجه به مشکلات بوجود آمده در حال حاضر ۷۰۰ نفر در آن مشغول به کارند.

رئیس کل دادگستری استان گفت: با توجه به اینکه این واحد از مراکز صنعتی معتبر در خاورمیانه است، نشست مشترک با استانداری و سایر نهاد‌های متولی امر برای بررسی راهکار‌های موجود به منظور رفع مشکلات حقوقی قضایی این شرکت، هفته آینده برگزار خواهد شد و خبر‌های خوبی برای بهبود وضعیت آن در راه است.

شرکت صنعتی آپادانا سرام در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۲۷ هکتار در کیلومتر ۴۲ جاده بوئین زهرا تاسیس و در سال ۱۳۸۴ از شرکت سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت.

این شرکت در حال حاضر از بزرگترین واحد‌های صنعتی صادرکننده کاشی و سرامیک در کشور است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.